woensdag 31 december 2014

Kerst- en Nieuwjaarskaarten

Mijn kaarten zijn bijna allemaal de deur uit. Hoog tijd dus om ze hier te laten zien.



Ik was er weer veel te laat aan begonnen. Wat ik in mijn hoofd had was dus niet meer realiseerbaar. Op Blog's, Facebook en Pinterest wat rondgekeken om ideetjes op te doen voor vlugge kaarten... En mijn brein heeft daarna zijn best gedaan. 

Het zijn mooie kaarten geworden met niet te veel werk aan. En natuurlijk allemaal gemaakt van mijn eigen handgeschept papier, zowel de kaarten als de boompjes. 
De lintjesdoos ingedoken en mijn ondertussen uitgebreide voorraad opgespaarde knopen uitgezocht. 

De enveloppen komen deze keer uit de winkel. Echt geen tijd meer om er zelf te maken.

Aan iedereen die dit berichtje leest, wens ik een voorspoedig 2015. Veel creatieve bezigheden, maar vooral een goede gezondheid!!!
































Tot volgend jaar.

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg mooi. Iets om te onthouden. Een fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden. Fijne jaarwisseling en een heel goed 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten! Zelfgemaakte kaarten hebben toch altijd iets speciaals.

    Gezellige jaarwisseling toegewenst en een goed en gezond 2015.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudige techniek, met groots resultaat!
    Mijn goede wensen voor 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook een gezond en gelukkig
    nieuwjaar voor jou en je gezin ,,
    en ook een creatief jaar..

    lieve groet nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze super leuk, heb ze gepind :-)
    Ik wens je een heel goed 2015, maak er wat moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn erg mooi geworden. En ik ben erg fier dat ik er hier eentje hangen heb! Voor jou ook mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk !
    Een heel gelukkig en creatief 2015 !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine