dinsdag 31 maart 2015

Wel dan niet een Paasbloemstuk

Vorige week was het weer bloemschikles. Pasen is altijd zo'n dankbaar onderwerp. Lichtgekleurde lentebloemen en veel versiering... En toch koos ik deze keer voor wit en geen versiering. 



Normaal moesten we ornithogram meebrengen. Maar ik heb er geen gevonden. Daarom heb ik gekozen voor gerbera.

Ik vond het bloemstuk zo mooi en geslaagd, dat ik het zonde vond om daar pluimen en kuikens in te zetten. 

Het is genieten hier van dit prachtig bloemstuk.


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi paasstuk heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neutraal van kleur maar toch zo gezellig in huis ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvol, en natuurlijk kun je nog andere kleuren in huis halen om te versieren voor Pasen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit bloemstuk heeft inderdaad geen kuikens en eieren nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vindt hem zo ook heel mooi Jeanine !!!
    en alles mooi in een kleur ..heel stijlvol ..
    fijne paasdagen en heel veel groetjes


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is juist mooi zo -fijne paasdagen ,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk zijn bloemen ook al erg mooi van zichzelf toch... en kan het prima op tafel Het toevoegen van paasdecoratie hoeft dan ook niet.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groot gelijk Jeanine, je bloemstuk is prachtig zo! Prettige paasdagen voor jou en je familie. Frieda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine