woensdag 5 april 2017

Paas cal deel 4 en 5

Dit is mijn deel 5 van de cal bij Dinah



Na veel geffoefel, uittrekken, herbeginnen enz... Is dit mijn vogeltje. En ik vind het een heeeeeel mooike!

Dit kwam ik uit nadat ik de beschrijving gevolgd had. 



Volgens mij trekt dit helemaal niet op een vogeltje. Wat ik mis deed? Ik zou het niet weten. Ik vond het ook zoveel groter dan de andere figuurtjes die we al maakten. Daarom een toertje minder gedaan en alles wat aangepast. 

Het schaapje van deel 4 heb ik niet gemaakt. Dat was mijn ding niet. Maar meningen verschillen... Er zullen vast mensen zijn die er iets moois van gemaakt hebben. 

Aanstaande zondag komt het laatste deel van de cal. Ik ben reuze benieuwt wat Dinah nog voor ons in petto heeft???? 

5 opmerkingen:

  1. he ik zat met precies hetzelfde ook een gaatje bij de staart
    denk inderdaad ook dat ik hem aanpas vind het zo in ieder geval
    ook niet mooi dus maar weer uithalen:(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien was hij niet helemaal duidelijk. Heb je ook naar het diagram gekeken? Dat zou het moeten verduidelijken. Toch is het vogeltje erg leuk geworden.

    Lieve groet dinah.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb op mijn FB pagina een foto collage gedeeld waar het staartje in foto's wordt uitgelegd. Wat er bij jouw vogeltje mis ging is dat je nadat je het dubbele stokje hebt gehaakt je 3 lossen haakt en terug haakt naar het lijfje. Het vogeltje is inderdaad 1 toer groter dan de andere patroontjes. Hoop dat mijn uitleg wat verduidelijkt.

      Ps:ik zal de collage later ook op mijn blog zetten.

      Lieve groet, dinah

      Verwijderen
    2. Ah, waarschijnlijk heb ik weinig moeite gedaan om het uit te zoeken omdat ik het nogal groot vond. Ik vind de ideetjes op zich al leuk. Zelf beetje zoeken en aanpassen is ook wel eens leuk. Bedankt voor al die leuke ideetjes en patroontjes ;-)

      Verwijderen

Bedankt voor al de fijne berichtjes.

Groetjes,
Jeanine